![]() |
Internetim 5 Dk.da bir gidiyor. |
Yanıt Yaz ![]() |
|
Yazar | |
dgknyksl ![]() Yeni Üye ![]() Kayıt Tarihi: 24-Haziran-12 Konum: Edirne Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 24-Haziran-12 Saat 20:42 |
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba.
Ben yaklaşık olarak 2 yıldır TTNET kullanıyorum ancak 1 senedir internetimde kopmalar olmaya başladı. Son bir ay içinde iyice seri kopmalara başladı yaklaşık 5-7 dk.da bir internetip gidip geliyor ve bu olay beni çok rahatsız ediyor. TTNET'in vermiş olduğu Zyxel P-660W-Tx modemini kullanıyorum. Modemde Power - Ethernet - WPS/WLAN - DSL - INTERNET ışıkları var internetim koptuğunda önce INTERNET ardından DSL ışığı sönüyor ve 1-2 dk geçtikten sonra DSL ışığı kırmızı yanıyor 30 sn. sonra geliyor. Yaklaşık 3 ay önce dışarıdan gelen hattı Splittera bağlayan kablo kopmuştu bağladım ancak renkleri tutturduğumu sanmıyorum. Dışarıdan gelen kabloda hangi renkleri splittera giden kablonun hangi renklerine bağlayacağım açıklayabilir misiniz ?. Arkadaşlar uzun oldu kusura bakmayın ama artık canıma taketti artık kopma sorununu gidermek istiyorum teşekkürler.. |
|
DgknyksL
|
|
![]() |
|
byaslan ![]() Yeni Üye ![]() Kayıt Tarihi: 08-Temmuz-12 Konum: Dİyarbakır Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 4 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 08-Temmuz-12 Saat 18:42 |
Dsl kablon uçları gevşemiştir veya eskimiştir.Sana Tavsiyem telefonun dsl kablosu yani speaker kablo ne varsa onları at yenisini al. Gidip gelmeler mutlaka ondandır bendede oluyordu kendım çözümledim. Ama masraf etmeden öncedende bir müşteri hizmetlerini ara.
|
|
En güzel aşk uzak olanmış
|
|
![]() |
|
rebellious0788 ![]() Yeni Üye ![]() Kayıt Tarihi: 19-Kasım-12 Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 19-Kasım-12 Saat 13:34 |
Benzer problem bende de var. İnternetim gün icerisinde sürekli kopuyor 30 sn ye 1 dk. gibi süre zarfında tekrar bağlanıyor. Bu olayda modemdeki DSL ışığı sönüyor sonra tekrar yanmasıyla internet geliyor. Durumu müşteri hizmetlerine bildirdiğimde hat değerleriminin çok iyi olduğunu daha yüksek hızları bile destekleyebileceğini söylediler. Sorunun Modemden kaynaklı olabileceğini söylediler. Bunun üzerine yeni modem aldım ev içi bağlantıları yeniledim ama sorun aynı... Müşteri hizmetlerine arıza bildirimi verdiğimde 3-4 gün sorunsuz kullanıyorum ama bu süre sonunda kopma problemleri tekrar başlıyor. Bizimle aynı sorunu yaşayıp kalıcı çözüm bulabilen arkadaşlar varsa yardımlarınızı bekliyoruz
|
|
![]() |
|
Nasa-Mehmet ![]() Moderatör ![]() Kayıt Tarihi: 10-Mart-10 Konum: Türkiye Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1993 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 26-Kasım-12 Saat 23:36 |
Merhaba Aramıza hoşgeldiniz katılımcılığınızı tüm konularda beklemekteyiz Hattınızı kontrol ederek modeminizin arka aparatlarını ve bağlantı noktalarını bakınız ve sorun devam ettiğini teyid ettiğinizde arıza bildirimini vermenizi öneriyorum.Detay için müşteri hizmetlerini arayarak hizmet dönüşümünü sağlamanızı dileriz iyi forumlar |
|
![]() |
|
FlyBeeg ![]() Yeni Üye ![]() Kayıt Tarihi: 04-Temmuz-15 Konum: ankara Aktif Durum: Aktif Değil Gönderilenler: 1 |
![]() ![]() ![]() Gönderim Zamanı: 04-Temmuz-15 Saat 15:18 |
192.168.1.1 'e giriş yapıp modem arayüzünden sırasıyla ; BAKIM > HATA BULMA > DSL HATTI > DSL HAT DURUMU 'na tıklıyoruz, çıkan ekranda SNR MARGİN ( NOİSE MARGİN ) değeri 15 dB ve altında ise servis sağlayıcın ile iletişime geçerek hat değerlerinin düşük olduğunu bildir ve arıza kaydı bırak. Eğer bu değerler 15 dB ve üzeri ise modemin yazılımını aşağıda paylaştığım link 'den modemin modelini seçerek indirip güncellemeni öneririm.
ftp://ftp.zyxel.com.tr/ZyXEL_URUNLERI/MODEMLER/ADSL_MODEMLER/ |
|
![]() |
Yanıt Yaz ![]() |
Forum Atla | Forum İzinleri ![]() Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma |